2017. augusztus 25., péntek

1176. Képeslap / Grußkarte

Szép estét mindenkinek!
Mivel nem szeretnék senkit sokáig sokkolni (hú, micsoda alliteráció! 😉) a karácsonyi képpel így augusztusban, gyorsan hoztam valami mást. A kolléganőm - akinek a gyűrűpárna készült - egy hand made képeslapot is kap ajándékba holnap.
Schönen Abend wünsche ich Euch!
Weil ich lange niemand mit meinem August-Weihnachtsbild nerven möchte 😉, habe ich schnell was anderes zum zeigen. Meine Kollegin - wem ich das Ringkissen  gemacht habe - wird morgen auch eine hand made Grußkarte bekommen.


32 ct-os vászonra hímeztem (mert a minta csak így fért bele a paszpartuba), viszont ismét megállapítottam, hogy ez már nem az én szememnek való... még szemüveggel is csak természetes fénynél tudtam hímezni, lámpafénynél összefolyt a szemem előtt, és sajna egyre rövidülnek a napok, úgyhogy versenyt futottam az idővel. Nagyon örülök, hogy elkészült időben!
Ich habe auf 32 ct Leinen gestickt (weil das Muster nur so in Paspartu gepasst hat), aber ich habe wieder festgestellt, daß meine Augen immer schlechter sind... ich konnte mit Brille auch nur beim Sonnenschein sticken, beim Lampenlicht ist es gar nicht gelungen, und die Tage sind immer kürzer, deswegen bin ich mit dm Zeit Rennen gelaufen (sagt man es so in Deutsch???)
Ich bin echt froh, daß ich es doch geschafft habe!


Köszönöm a látogatásotokat, kedves kommentjeiteket, kívánok mindenkinek nagyon szép hétvégét! Nálunk újra nyár van 😊
Danke fürs Vorbeischauen, danke für Euere liebe Kommentare, ich wünsche Euch schönes Wochenende!
Bei uns ist wieder Sommer 😊

Palkó

18 megjegyzés:

  1. Nagyon kis helyes! :)
    Érezd jól magad holnap!

    VálaszTörlés
  2. Első pillantásra azt hittem, hóember!

    Táncolj sokat!

    VálaszTörlés
  3. Was für eine schöne Karte! Ich habe seit einiger Zeit eine neue Brille, jetzt geht das Sticken wieder leichter.
    Liebe Grüße, Andrea

    VálaszTörlés
  4. Ein schönes Motiv, und als Karte toll geeignet, sieht super aus.
    LG Martina

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ez a kis minta!!! még nem ismertem! pici de mutatós!!!

    VálaszTörlés
  6. Hallo Palko,
    das ist eine schöne Karte geworden!
    Mein Tip für das richtige Sticklicht ist eine Tageslichtlampe, dann kann du auch im Herbst und Winter prima sticken.
    Ein schönes Wochenende und liebe Grüße
    maxi

    VálaszTörlés
  7. Én ilyenkor még képtelen vagyok karácsonyit hímezni, de lehet,hogy rá kéne vennem magam.:)

    VálaszTörlés
  8. Uui welch' ein schönes Motiv für eine Hochzeitskarte.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  9. Super cette carte brodé, bon weekend
    Corinne

    VálaszTörlés
  10. How lovely ♥♥♥ This is a wonderful design ♥♥♥

    Have a great weekend Palko ♥♥♥

    VálaszTörlés
  11. Ötletes és kifejező az esküvői kép!
    Sokkolni a karácsonyi hangulattal? Ugyan! Ma meglepetésemre azt kérdezte a lányom mi lesz a karácsonyi menü? Mit tudom én! Érdekes, azt őszt mindenki szereti, mégis az első komolyabb lehűlés után a karácsonyt várjuk. Pusztán szóba került hogy a következő hétvégén nem lesz több 23 foknál. Én nem tudom, hogy így lesz valóban, de ha igen akkor már a hűs éjszakák miatt talán kicsit be is kell fűteni?
    Most még ott tartok, hogy a hőségnek legyen vége.

    VálaszTörlés
  12. Liebe Palko,
    eine wunderschöne Karte hast Du gestickt, die Empfänger werden sich sehr über so eine wunderbare Stickarbeit freuen. Mir gehts wie Dir , ich kann nur bei Tageslicht sticken , bei künstlichem Licht geht es leider nicht mehr. Ganz liebe Abendgrüße von Carmen

    VálaszTörlés
  13. Das ist ja ein tolles kleines Motiv für eine Hochzeitskarte, liebe Palkó, wie schön fein du sie gestickt hast.
    Ich habe für den Abend eine Tageslichstehlampe zum Sticken, damit geht es wirklich wieder sehr gut.
    Viele Grüße an dich, deine Jutta

    VálaszTörlés
  14. Méltó párja a gyűrűpárnának :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!